15 Eylül 2012 Cumartesi

İş Takip Programı

Magnet İş Takip programı, belli zaman aralıklarında personelin ve işyerinin genel çalışma performansını detaylı olarak takip edebileceğiniz bir programdır. Elde ettiğiniz bilgileri yazıcıdan çıktı olarak veya MS Excel(.xls) formatında istediğiniz şekilde arşivleyebilirsiniz.

Magnet İş Takip, ortalama 4+ personeli olan, işlerini organize etmekte zorlanan, işlerini daha kontrollü takip etmek isteyen ve "her an her yerde" iş performansını görmek isteyen yöneticiler için üretilmiştir.

Magnet İş Takip programının genel olarak kullanım alanları şu şekildedir;
  • Ajanslar
  • Emlak Firmaları
  • Bilişim Sektörü
  • İnşaat Sektörü
  • Yerel Yönetimler
  • Pazarlama ve Dağıtım Şirketleri
  • Mimarlık Hizmetleri Firmaları
  • Basın Yayın Sektörü
  • Eğitim Kurumları
  • Döviz Büroları
  • Kuyumcular
  • Toptan Satış Alanları
  • Yayınevleri ve Yayınlar
  • İletişim Şirketleri
  • Organizasyon Şirketleri
  • Dershaneler
  • Öğrenci Dernek ve Klüpleri
  • Danışmanlık
  • Sigortacılık
  • Güvenlik Şirketleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder